środa, 1 lipca 2015

**Wyniki**

Witam, wczoraj skończyło się rozdanie czerwcowe i czas opublikować wyniki :) Żeby nie było że oszukiwałam ściągnęłam program wpisałam każdego dane, i program wylosował zwycięzce :) 1 osobę którą wylosowałam i wygrała ROZDANIE ! jest :
TALCIA_XD

Jednak jeżeli nie zdobędę z nią kontaktu do dnia 04.07.2015r. Nagroda trafia  do drugiej osoby którą wylosowałam :D jest nią :
EVELINE NOWAK 

Jednak jeżeli nie zdobędę z nią kontaktu od 05.07.205-07.07.2015r. Nagroda trafia  do trzeciej osoby którą wylosowałam :D jest nią :
NICOLA JAWORSKA

I Nicola ma czas od 08.07.2015r-10.07.2015r. 

Jeżeli żadna z dziewczyn się nie zgłosi po wygraną nagroda przepada !!

GRATULUJE!

Zapraszam na moje następne rozdanie gdzię można wygrać książkę "nie do pary" link



5 komentarzy:

  1. A co tu się wyprawia?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wyniki rozdania z książką wzięłam udział. :)
    Zapraszam do siebie :) http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń