środa, 8 lipca 2015

PRACA NA WAKACJE!!??

Wszyscy szukają pracy sezonowej..
Mam dla was kilka propozycji gdzie możecie sobie w wakacje dorobić 
zapraszam do czytania :)







1.truskawki/wiśnie/maliny






jest to praca bardzo ciężka:
truskawki jesteś cały czas na kuckach, na dodatek pochylony więc strasznie bolą kolana jak i plecy, można zarobić ale można się na męczyć.
wiśnie fajnie wchodzisz na drabinę, praca lekka, ale męcząca
maliny jest to fajna praca, tylko trochę można się po rysować po rękach, jest ona na słońcu i nie musisz kucać ;)


2.kino



Ja pracowałam w kinie Cinema-City, jest to praca dla osób które się uczą i mają ważną legitymacje ;)
Są 3 rodzaje pracy w kinie:

kasjer w kinie kasjer chyba ma najfajniej, dlatego bo jego praca jest lekka, siedząca. Rano co musi zrobić to tylko przeliczyć kasę, i może zaczynać pracę. Jeżeli już kończy zmianę to musi posprzątać, śmieci wyrzucić. Kasy nie liczy. I ma to szczęście, że np jak ostatni film jest o 23:00 to 23:15 możesz wyjść ze stanowiska. :) (mają płacone ok. 8,50 brutto/za godzinę)

obsługa klijenta ogólnie mają fajną lekką pracę. Sprawdzanie biletów, sprzątanie sal po seansach (czasami można fajne rzeczy znaleźć), lecz muszą zostać do końca tzn. jak ostatni film zaczyna się 23:00 i kończy się np.01:10 to oni muszą siedzieć do tej 01:10 (mają płacone trochę mniej niż kasjerzy ok. 6,60 zł brutto/za godzinę)

barmani którzy sprzedają popcorn. cole. Oni mają trochę latania i na dodatek praca na stojąco, na koniec zmiany muszą wszystko umyć , wyczyścić, więc im też się schodzi do późna. (ale za to zarabiają najwięcej około 9,80 zł brutto/za godzinę)


3.w restaracji jako kelnerka/barmanka





















Jest dużo plusów jak i minusów:

Plusy:
*można dużo zarobić, bo oprócz pensji są też napiwki
*można bardzo dużo rzeczy się nauczyć (np. różnych kaw jak się robi, albo jak się robi niektóre drinki ^^)

Minusy:
*czasami trzeba siedzieć do ostatniego klienta, więc do 2-3
*bolą nogi od stania po 8-11 godzin
*czasami trzeba z trudnymi klientami się męczyć


4.roznoszenie ulotek




Jest to praca bardzo fajna, chodzisz i roznosisz ulotki, tu jest płacone 8-10 zł za godzinę. Wiadomo żeby zarobić trzeba trochę po pracować czyli około 8 godzin po chodzić z tymi ulotkami.

5.hostessy




Bardzo dużo osób szuka hostess na okres wakacji do sklepów bo są jakieś promocje itp. wiadomo trzeba być miłym, nie jest to też praca siedząca..
Zazwyczaj płacą za to 10 zł / za godzinę
Jeżeli szukają hostess gdzieś gdzie jest jedzenie, przygotuj się że mogą wymagać książeczkę sanepidu! Jeżeli jeszcze takiej nie masz radzę Ci wyrobić, wcześniej czy później przyda się do czegoś. A myk jest w niej taki że kosztuje ona ok.100zł i trzeba czekać ponad 2 tygodnie na nią.




To są moje propozycje, może mi się coś z czasem przypomni to dopiszę.

Ale chciałabym, żebyście wy napisali gdzie można znaleźć jeszcze pracę na wakacje, albo gdzie wy pracujecie na co dzień, ale i tylko na wakacje, albo weekendowo ;)

Za wszystkie komentarze dziękuję ;)

5 komentarzy:

  1. Kiedyś zbierałam truskawki :) Fakt faktem jest to bardzo ciężka praca ale można się przyzwyczaić a przy okazji się opalić :) Pracowałam również w MC Donalds w sezonie jest tam bardzo dużo ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś sprzedawałam truskawki dla zabawy (z koleżanką), nie sądziłyśmy, że ktoś kupi (miałyśmy z 8 lat) a jednak znaleźli się chętni. Wróciłyśmy do domu z 5 złotami. Kupiłyśmy sobie za to pianki!!! Interes życia! :)
    Pomocny post dla tych którzy są starsi i chcą trochę na wakacje zarobić!
    Może obs za obs? Zacznij a się odwdzięczę!
    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł. ;) Bardzo podoba mi się twój blog będę wpadać częściej :) Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://girly-imagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracuje w pizzerni stoje za barem, ludzie mi placa za pizze czesto tez serwuje. Musze byc szczera nienawidze tej roboty mam mega glupiego szefa ale o tym bedzie na moim blogu :)

    Versjada (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie pracowałam we wakacje, jak dla mnie jest to czas kiedy trzeba odpocząć a nie pracować no ale jak kto woli :)
    pazury-kolorowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń